THAT'S NO MOON

IT'S A SPACE STATION.
That's not Moon!

THAT'S NO MOON

IT'S A SPACE STATION.

That's No Moon. پایگاه فضایی گردنده مداری کروی شکل با نام DS-1 Orbital Battle Station روان در مدار سیاره مورد هدف ؟!، و در دست ساخت. وبلاگی برای استاروارز و کشف این حقیقت که چگونه موجوداتی با زبان بدوی و شیوه زندگی اولیه توانستند در یک جنگل، امپراطوری کهکشان را از روزگار محو کنند؟
موضوعات و بخش ها
THE LAST JEDI
QUOTE
"There is a great disturbance in the Force." _Darth Sidious
نام کاربریALI

EA Play 2018: عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order معرفی شد + تایید محتوای کلون وارز برای Battlefront II

در جریان EA Play 2018، الکترونیک آرتز از برنامه های خود برای مجموعه Star Wars رونمایی کرد!در حالی که بزرگترین همایش سالانه بازی E3 2018 آغاز شده، شرکت Electronic Arts در طی کنفرانس خود، خبر های جدیدش را منتشر کرد. این در حالیست که حالا EA صاحب حق استاروارز در دنیای بازی شده و قرار است با همکاری Lucasfilm عناوین جدیدی از این مجموعه را توسعه دهد. برنامه بلند مدت Star Wars که در مراسم سال پیش از آن خبر داده بود.

بازی معرفی شده که توسط استودیوی Respawn در حال توسعه است و در این مراسم برخی جزئیات مهم درباره آن رونمایی شد. مشخص شده که عنوان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order می باشد و زمان انتشار آن در تعطیلات 2019 خواهد بود. البته در این کنفرانس، جناب آقای Zampella تنها به صحبت بسنده کرد و شاهد تصویر یا تریلر خاصی از بازی نبودیم. معلوم است که فعلا باید صبر کنیم! بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، بازی در سبک تک نفره و action-adventure می باشد و داستان یک Padawan نجات یافته را روایت می کند در دورانی که امپراطوری به دنبال پاک کردن و شکار جدای های باقی مانده است و وقایع بازی با فاصله کوتاهی از اتفاقات قسمت سوم جریان می یابد. تا اینجا اطلاعات دیگری از بازی در دسترس نیست ولی از خبر های هیجان انگیز اینکه مشخص شد در بازی، مبارزه با لایت سیبر وجود خواهد داشت!

اما نزدیک تر از سال 2019، دیگر اخبار منتشر شده در این کنفرانس مربوط به بازی Battlefront II بود که تایید شد بزودی Clone Wars فرا خواهد رسید و درخواست طرفدران انجام خواهد شد. محتوای مشخص شده شامل قهرمان های افسانه ای، Obi-Wan Kenobi و آناکین اسکای واکر می باشد که در مقابل سیث لرد Count Dooku و General Grievous وارد بازی خواهند شد. همچنین نقشه سیاره Geonosis هم به بازی اضافه خواهد شد تا در بتلفرانت 2 به دوران کلون وارز سفر کنیم!

در این اخبار، EA از یک حالت بازی جدید هم در بتلفرانت 2 خبر داد که بعدا به بازی اضافه می شود. این مد تجربه نبرد در یک مقیاس بزرگ را به ارمغان می آورد که پلیر ها در سراسر نقشه به کنترل اهداف خواهند پرداخت. همچنین مد Hero Starfighters در حالتی که قهرمان ها اینبار با سفینه های جنگی شان در مقابل یک دیگر قرار می گیرند، به بازی اضافه خواهد شد.

  • ALI
نظرات
  • اولین نظر در قالب جدید چگونه به نظر می آید؟ این سوالی است که می توان با نظر گذاشتن به جواب آن دست یافت!
  • نظر بعدی از برای چه کسی است؟
  • دانلود فیلم و سریال
  • ۱۴ خرداد ۰۰ , ۱۰:۲۰
  • دانلود سریال جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون Star Wars: The Clone Wars

    دانلود انیمیشن جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون Star Wars: The Clone Wars با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال استار وارز کلون وارز نسخه کامل با کیفیت 720p BluRay

    قسمت دوازدهم فصل هفتم اضافه شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی