THAT'S NO MOON

IT'S A SPACE STATION.
That's not Moon!

THAT'S NO MOON

IT'S A SPACE STATION.

That's No Moon. پایگاه فضایی گردنده مداری کروی شکل با نام DS-1 Orbital Battle Station روان در مدار سیاره مورد هدف ؟!، و در دست ساخت. وبلاگی برای استاروارز و کشف این حقیقت که چگونه موجوداتی با زبان بدوی و شیوه زندگی اولیه توانستند در یک جنگل، امپراطوری کهکشان را از روزگار محو کنند؟
موضوعات و بخش ها
THE LAST JEDI
QUOTE
"There is a great disturbance in the Force." _Darth Sidious
نام کاربریALI

خبر جدید می گوید لوکاس فیلم در حال توسعه فیلمی درباره Boba Fett است. Boba Fett باز می گردد!

گزارش جدید هالیوود ریپورتر خبر از بازگشت مخوف ترین bounty hunter کهکشان را می دهد! بر اساس خبر تازه ای که به وسیله Hollywood Reporter منتشر شده، لوکاس فیلم در حال توسعه فیلم هایی درباره شخصیت های شناخته شده استاروارز می باشد. این درحالیست که به تازگی اخبار مربوط به فیلم مستقل Obi Wan هم بالا گرفته و بالاخره مشخص شده است که در آینده نزدیک اسپین آف اوبی وان ساخته خواهد شد. و البته در این بین، فیلم Solo : A Star Wars Story هم باید به عنوان قسمتی جدید از مجموعه فیلم های مستقل دنیای استاروارز در نظر گرفت! که به تازگی اکران آن شروع شده است.

اکنون نیز بر اساس گزارش های جدید، اسپین آف مورد انتظار Boba Fett هم در دست ساخت می باشد. طبق آنچه که هالیوود ریپورتر منتشر کرده،  فیلمی مستقل درباره شخصیت Boba Fett در حال توسعه است که ساختن آن را James Mangold، کارگردان فیلم هایی همچون Logan بر عهده خواهد داشت و نوشتن فیلم نامه آن به همراه Simon Kinberg انجام خواهد گرفت.

فیلمسازانی که قبلا هم در Logan با هم همکاری کرده اند و با کارنامه شان از فیلم های کامیک بوکی تا درام و وسترن، به ویژه فیلم Logan که به عنوان یک اثر جدی و احساسی، داستان تاثیرگذار یک قهرمان را به تصویر می کشد، ساختن فیلم Boba Fett بدست آن ها می تواند خبر خوبی باشد.

از زمانی که Boba Fett در قسمت Return of the Jedi، ناکامانه از صحنه حذف شد! انتظار برای دیدن دوباره جذاب ترین بانتی هانتر کهکشان همچنان در دلمان مانده است. اگر چه اینگونه حذف شدن ها از رسم های استاروارز است (Hello Phasma!) اما در این دنیای بزرگ، داستان به همینجا ختم نمی شود. بعد از ماجرای کشتی جابا و لوک در تاتویین که قضیه درست پیش نرفت و بوبا فت از شانس بد روزگار در یک حادثه اتفاقی بدرون شکم Sarlacc پرت شد، همیشه مسئله این بوده است که سرنوشت او چه شده است؟ البته قبل از خبرها، این سوال را Pablo Hidalgo، از تیم نویسندگی استاروارز، اینگونه جواب داده بود که بوبا فت فعلا در شکم سارلاک هم زنده است و هم مرده، تا زمانی که داستانی او را از درون شکم این موجود بیرون بکشد!

اما واقعا Boba Fett هنوز درون شکم Sarlacc اسیر است؟

اصولا این خبر باید به معنای این باشد که او نجات یافته است اما جدا از آن، شاید سرنوشت Boba Fett را در جای دیگری هم دیده باشیم. کتاب Star Wars: Aftermath که به ماجراهای قبل از The Force Awakens و بعد از قسمت ششم می پردازد، نکته آشنایی دربردارد. گزارشی که در تاتویین، میان وسایل و قراضه های یک گروه از Jawa ها، لباس و زره های یک Mandalorian پیدا شده است! زره هایی که دچار ذوب شدگی هم شده اند! واقعا چه کسی می تواند صاحب این لباس های مندلورین باشد؟

 "That's right, boys. Fett's here.

با توجه به شیوه هضم Sarlacc، آن ها بعد از کشیدن طعمه بدرون خود، او را با ترشح اسید به تدریج هضم می کنند. آن هم در حالی که هضم کامل 100 سال به طول می کشد! اما شاید زره های بوبا فت توانسته باشند که جان او را حفظ کنند و ذوب شدگی زره ها نیز به خاطر اسیدی است که درون شکم سارلاک ترشح می شود! به هرحال خفن ترین bounty hunter کهشکان به این راحتی تسلیم نمی شود!

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از فیلم در دسترس نمی باشد، مشخص نیست که فیلم در کدام برهه زمانی جریان دارد. که به گذشته این bounty hunter بپردازد و یا سرنوشت او را بعد از آن حادثه ناگهانی دلخراش روایت کند! ولی آنچه که از Boba Fett تا به الان دیده ایم در قسمت های پیش، مانند سه گانه Prequal، بیش تر درباره گذشته این شخصیت بوده و سریال Clone Wars هم ماجرای بوبا فت کوچک بود و اینکه چگونه به یک مزدور مخوف تبدیل شد.

به هر حال هر چه که باشد، این فیلم واقعا همان چیزی است که طرفداران منتظر آنند و ما مشتاقانه در انتظار برای دیدن دوباره بوبا فت، bounty hunter شماره یک کهکشان هستیم!

  • ALI
نظرات
NOT ANY POINT OF VIEW YET!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی